Dva Zlaté klince pre Becherovku


Zlatý klinec je najprestížnejšia súťaž reklamy na Slovensku a práve Becherovka si z posledného ročníka odniesla rovno dve ocenenia. Bolo za netradičný koncept Becher Ateliér, v ktorom traja šikovní ilustrátori prekresľovali fotky zachytávajúce okamihy plné radosti. Becherovka získala striebro v kategórii Interactive & Online a bronz v kategórii Media.

Originálny Becher Ateliér vznikol v nadväznosti na headline spotu „Čím viac vášne, tým viac radosti“, kde mladý Jan Becher poháňaný vášňou a entuziazmom dokáže na plátne vyčarovať dnes už ikonickú fľašu Becherovky. „Radosť a nadšenie našich fanúšikov sme sa rozhodli zvečniť aj prostredníctvom online Becher Ateliéru, vďaka ktorému sme ich jedinečné momenty zachytené na fotografiách urobili nesmrteľnými,“ hovorí Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky. Traja ilustrátori tak vlastným štýlom prekreslili každý deň 30 fotografií, do ktorých zakomponovali aj symbol dnes už legendárnej Becherovky.

O popularite kampane nebolo pochýb. Každý večer pred polnocou čakali stovky fanúšikov na to, aby sa im ako prvým podarilo nahrať svoju fotografiu na stránku Becher Ateliéru. Tí, ktorým sa to podarilo medzi prvými a ďalší, ktorých si vybrali sami ilustrátori, sa tak mohli tešiť z originálnej fotografie. Tieto umelecké dielka ľudia s nadšením zdieľali na sociálnych sieťach s originálnymi hashtagmi alebo si z nich spravili profily na svojich facebookových kontách. Prekreslené fotografie dokonca uzreli svetlo sveta na ozajstnej vernisáži.

Kampaň aj celý koncept pre značku Becherovka pripravila po kreatívnej, produkčnej aj exekutívnej stránke agentúra TRIAD Advertising. „Veľmi nás teší, že úspech našej kampane ocenila aj odborná porota. Becher Ateliér je súčasťou stratégie omladzovania značky Becherovka, ktorá spája klasické s moderným, a to sa Becher Ateliéru naozaj podarilo,“ dodáva Z. Benková.