Jameson má novú kampaň o hľadaní životnej cesty Sine Metu


Témou nového televízneho spotu značky Jameson je autenticita, pravdivosť a hľadanie vlastnej cesty. Slogan, ktorý kampaň používa „Menej strachu, viac života“, bude tiež súčasťou novej komunikačnej stratégie. Cieľom kampane je ukázať mladým ľuďom ako žiť svoj vlastný život a nebáť sa objavovať nové veci – presne tak, ako to v roku 1780 urobil zakladateľ značky John Jameson.

Myšlienka Sine Metu je rodinným mottom firmy Jameson už od roku 1780. Práve ona inšpirovala mladého Johna Jamesona nebáť sa opustiť svoj domov, zanechať pohodlný život v Škótsku a založiť novú pálenicu v Dubline. On, ale aj celá jeho rodina podľa neho nielen žili, no tiež pracovali a tak vďaka viere v samých seba vytvorili značku, ktorá je dnes najpredávanejšou írskou whiskey na svete. Posolstvo Sine Metu je na počesť toho vyobrazené už po desaťročia na všetkých etiketách whiskey Jameson.

„Plánujeme plynule nadviazať ďalšími komunikačnými nástrojmi na už zrealizované aktivity, z ktorých mnohé pretavili motto Johna Jamesona do reálnych krokov. V aktuálnej komunikácii sme sa najskôr zamerali na premiérové uvedenie nového TV spotu na našom FB konte.  Následne sme zabezpečili jeho podporu v slovenských televíziách,“ hovorí Martin Rusko, marketing specialist Jameson. Zvyšovanie povedomia o myšlienke Sine Metu bude pokračovať formou intenzívnej komunikácie na sociálnych sieťach, ktorú podporia aktivity v reštauráciách či baroch, ale tiež v predajniach obchodov. Inšpiráciou bude aj netradičná aktivácia z Kanady – ide o spojenie hovoreného slova a dizajnu s myšlienkou Sine Metu, o ktorú sa postaral dizajnér, literát a ilustrátor Ben Johnston a Chris Tse, motivátor a umelec slova.

„Rovnako ako oni, aj my chceme slovenským spotrebiteľom priniesť inovatívne veci a autentické zážitky,“ objasňuje  M. Rusko: „Sine Metu v preklade z latinčiny znamená ´bez strachu´, tým ale nechceme nabádať spotrebiteľov na nezodpovednosť či bezstarostnosť bez ohľadu na iných, ale motivovať ľudí vyjsť zo svojej komfortnej zóny, vydať sa na neprebádané cesty, prekročiť hranicu, za ktorou čaká niečo, čo stojí za to zažiť. V skratke menej strachu, viac života.“

Sine Metu je totiž o objavovaní sveta, vonkajšieho aj vnútorného, o prekonaní strachu zísť z predpísanej cesty a nájsť si svoju vlastnú. Práve o tom je aj nový televízny spot, ktorý je aktuálne možné vidieť na kanáloch slovenských TV staníc.

Link na nový TV spot Jameson nájdete na:  https://www.youtube.com/watch?v=kUYvtHH6Q4U