Toleruj nie len ostatných, ale aj prírodu – Nová limitovaná edícia vodky ABSOLUT Comeback


 

TLAČOVÁ SPRÁVA                                                                         BRATISLAVA 04.11.2019

Toleruj nie len ostatných, ale aj prírodu. Poukazuje na to nová limitovaná edícia vodky ABSOLUT Comeback

 Vytváranie lepších zajtrajškov a otvorenejšieho sveta sú jedny z hlavných priorít značky ABSOLUT, o čom svedčí aj nedávna kampaň Ruku hore za toleranciu, Slováci. Prostredníctvom skutočného príbehu bývalého extrémistu Michala ľuďom ukázala, že zmeniť svoje názory a postoje je možné. Podobný odkaz prináša aj nová limitovaná edícia fliaš ABSOLUT Comeback, ktorá sa stala symbolom oslavy recyklácie.

 Edícia ABSOLUT Comeback chce spotrebiteľov inšpirovať k tomu, aby prehodnotili svoje postoje k prírode a životnému prostrediu a žili ekologickejšie, udržateľnejšie a so zmyslom pre recykláciu, čím pomôžu vytvárať lepší zajtrajšok pre ďalšie generácie. Fľaše edície ABSOLUT Comeback sú, rovnako ako aj ostatné fľašky tejto značky, vyrobené zo 41-percentného recyklovaného skla. Navyše dostali jedinečný dizajn, ktorý spolu s názvom tejto edície symbolizuje zrecyklované sklenené črepy a potvrdzuje, že fľaša vodky je najlepšie využitá práve vtedy, keď je recyklovaná. Črepy v sebe tiež odrážajú presvedčenie značky, že každý z nás by mal priložiť k ruku dielu a postarať sa o to, aby sme našu planétu zaťažovali svojimi zásahmi čo najmenej. K zodpovednejšiemu mysleniu chce značka motivovať aj ostatných, pretože spolu nám to ide lepšie.

Dizajn vyvíjali viac ako rok

Vyvinúť jedinečný dizajn, ktorý by odkazoval na dôležitosť recyklácie, však vôbec nebolo jednoduché. Dizajnéri na ňom pracovali viac ako rok a využili tzv. reverzné inžinierstvo. Najskôr sa vytvarovala fyzická predloha fľaše. Tá sa následne preskenovala do špeciálneho programu do formy digitálneho 3D modelu, vďaka ktorému fľaša dostala reálne kontúry.

„Dlhodobou ambíciou značky ABSOLUT je vytvárať lepšie zajtrajšky. Tie však nie sú len o tolerancii medzi ľuďmi, na ktorú v našich kampaniach pravidelne upozorňujeme. Sú aj o tolerancii k prírode a okoliu, v ktorom žijeme. Aj z toho dôvodu robíme všetko preto, aby výroba našej vodky zanechávala čo najmenšiu ekologickú stopu a dokázali sme tak ľudí inšpirovať k tomu, aby aj oni žili ekologickejšie, udržateľnejšie a so zmyslom pre recykláciu. Nová limitovaná edícia ABSOLUT Comeback je odrazom tohto nášho presvedčenia,“ uviedla marketingová manažérka značky ABSOLUT na Slovensku Katarína Hozáková.

Kolekcia „recyklovaných“ drinkov

Švédska vodka prišla okrem limitovanej edície aj so špeciálnymi drinkami, ktoré tak, ako každá fľaša značky ABSOLUT, odkazujú na dôležitosť recyklácie. Ich súčasťou sú napríklad použité čajové vrecúška, káva či korenie použité pri varenom víne. Recepty nájdete tu: https://www.absolutdrinks.com/en/sustainable-drinks/?_ga=2.89888475.1179012114.1572513075-172427390.1549451340