Všetko skutočné pretrvá
Známa škótska whisky prichádza s novou kampaňou, ktorá je tak skutočná ako emócie, ktoré vzbudzuje.
V Ballantine´s veríme, že len ten človek, ktorý vie vystúpiť z davu, dokáže ukázať samého seba a hlboko prežiť daný okamih, si život vychutnáva naplno. Nehrá sa na niekoho iného, neschováva sa. Je presne tým, čím sa cíti byť. Je skutočný. A práve na základe tohto presvedčenia sme vystavali našu novú kampaň.
Významné životné momenty v nás vydržia najdlhšie – veď tie najlepšie si uchováme v sebe po celý život. Nie je pritom podstatné ako veľké radosti to boli. Väčšinou sa jedná práve o krátke, prchavé momenty, ktoré chceme. Presne tie, ktoré nás robia tým, čím sme.
Základom tejto novej kampane „Skutočná chuť trvá dlhšie“ a nastupujúceho komunikačného konceptu je televízny spot, zameraný na vyzdvihovanie a vychutnávanie si sily okamihov. Veta a motív kampane „Skutočná chuť trvá dlhšie“ zastrešuje emóciu celého konceptu, ktorý chceme v spoločnosti Pernod Ricard Slovakia postupne napĺňať aktivitami v digitále. Zároveň hľadáme všetko, čo je možné označiť prívlastkom skutočné.
Na Facebooku môžete sledovať, čo všetko by chceli milovníci škótskej whisky zažívať dlhšie – pocity, pôžitky, lásku, ale aj noc strávenú s priateľmi. Pre vyzdvihnutie a odlíšenie sa je používaný aj hashtag #zostansamsebou, spolu s jeho anglickým ekvivalentom #staytrue
Pozrite si nový spot na Ballantine´s :